30.5. - 4.6.2010 - Škola v přírodě

11. června 2010 v 20:37 | Sharaniel |  Jeden nudný život...
Blíží se konec školního roku a my jsme psali 4. kontrolní slohovou práci, která samozřejmě nemohla být na jiné téma, než na: ,,Jak jsem byla na škole v přírodě" a mělo to být podané ve formě vypravování.
Takže tohle bude takové přepsání, aby těch 45 minut vymýšlení normálního textu nepřišlo jen tak nazmar. (stejně jsem to potom nestihla na čisto přepsat až do konce, ale toho si snad nikdo nevšimne)
Jinak text jsem si při tomhle dalším opisování zase trochu poupravila.

Byla neděle s datem 30. května, ovšem podle počasí by to nikdo nepoznal. Tento den okolo poledne se mělo odjíždět na týdenní pobyt strávený na horách s názvem Škola v přírodě (jak kreativní).
Ještě hodinu před odjezdem jsem si do tašky přidávala poslední životně důležité věci a psychicky jsem se připravovala na odjezd.
Vzhledem k tomu, že v tu dobu zuřila silná bouřka se mi nikam nechtělo. Tuto nechuť ještě umocnil fakt, že jsem k autobusu dorazila celá promočená a to i přes moji snahu zůstat skrytá pod deštníkem. Nastupování do autobusu probíhalo poklidně, tentokrát to nebyla žádná chaotická strkanice.

Cesta byla klidná a trvala zhruba hodinu a půl.
U chaty naštěstí nepršelo, ale zem byla mokrá a rozbahněná, proto se zavazadla vyndávala ihned na chobdu naší chaty Luny. Na chodbě jsme si vyměnili boty za domácí obuv a rozdelili jsme se do pokojů. Já byla na pokoji ještě se čtyřmi kamarádkami, což se ukázalo jako opravdu výborná sestava. Měli jsme pro sebe celou chatu, a díky tomu byli kluci na jedné polovině a holky na druhé polovině.
Po chvíli vybalování jsme byli všichni svoláni do klubovny, kde jsme se domluvili, jak bude co probíhat. Tento rok jsme se nerozdělovali do soutěžních skupin, ale utvořili jsme skupinky na službu v jídelně.
Po večeři jsme šli jako celá chata na menší procházku. Cesta byla rozmáčená a bahnitá, ale nebylo to nijak hrozné.
Druhý den probíhal standartně. nejdříve byl budíček, ranní hygiena, dále snídaně. Samozřejmě jsme nemohli vynechat ani tu nepříjemnou část - učení. Po náročném a vyčerpávajícím namáhání mozků následoval oběd a polední klid. Museli jsme využít okamžiku, kdy nepšelo a šli jsme se projít ,,ke krávám". Jen co jsme dojedli večeři, vraceli jsme se zpátky na chatu, abychom se připravili na diskotéku. Diskotéka byla nakonec katastrofální. (zde platí pravidlo, že pokud se důkladně připravuješ nepovede se to, a pokud se nikjak extra nepřipravíš bude to úžasný zážitek)
Úterý nemůžu popsat jako další den na škole v přírodě, a to protože jsem ještě s dalšími dvěmi kamarádkami odjela do Hradce na soutěž v poznávání rostlin a živočichů. Jenom jsme večer stihli soutěž s názvem ,,Orlický talent".
Ve středu na chatě nešel proud a my byli vyhnáni na celodenní výlet do Opočna. Prohlídka zámku nebyla moc zajímavá a cesty autobusem byly zdlouhavé.
O čtvrtku se dá říci, že byl trochu zahímavější. Dopoledne po snídani jsme se místo učení malovali barvami na obličej. (já byla křeček) pomalované obličeje jsme si nechali i přes oběd. Polední klid jsme strávila v koupelně, kde jsem si smývala barvy na obličej. Čistí a s normálními obličeji jsme vyrazili na Velkou Deštnou, kde pro nás byl schovaný poklad. Po příchodu na chuätu jsem se musela převléknout, protože jsem, kvůli stále přítomné mlze, byla mokrá a unavená. Před večeří jsme odpočívali a po večeři byla diskotéka nejdříve ne Perle, a potom jsme se přesunuli na Lunu, kde diskotéka pokračovala.
Spát jsme šli asi o půlnoci. Nejdříve jsme s holkama říkali, že počkáme až všichni usnou a potom něco uděláme, jenže jsme nekontrolovatelně usnuli.
Pátek byl hrozný. Samé balení, uklízení pokojů a špatná nálada z blížícího se odjezdu. Cesta zpátky probíhala až moc rychle. Hrozně moc jsem se chtěla vrátit zase zpátky, ale místo toho jsem se zase ocitla zpátky doma a připadalo mi to, jako kdyby se nic z toho nestalo...

švp

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.